ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ

Επιστροφές Προϊόντων

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε την αντικατάσταση τους.

A) σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα του www.green-leaf.gr  πουλήθηκαν λανθασμένα προϊόντα ή προϊόντα κακής και ελαττωματικής ποιότητας (λάθος στην λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή, κατεστραμμένα κατά την μεταφορά ή με κακή συσκευασία) 

B) σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες υπήρξε πρόβλημα ή πραγματικό ελάττωμα στο προϊόν. Σε κάθε περίπτωση και για όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις το ανώτατο χρονικό περιθώριο επιστροφής για αντικατάσταση δεν δύναται να παραταθεί πέραν των δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής και (4) ημερολογιακών ημερών για επιστροφή φυτών. Επιπλέον, για όλες τις περιπτώσεις θα πρέπει το προϊόν προς αντικατάσταση-επισκευή να συνοδεύεται απαραίτητα με την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς.  

Για όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις τα προς αντικατάσταση-επισκευή προϊόντα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση που παραλήφθηκαν από τον πελάτη, πλήρη και χωρίς φθορές και η συσκευασία τους να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν  και να είναι σε άριστη κατάσταση, μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ). Πριν από κάθε επιστροφή συνίσταται να προηγηθεί συνεννόηση με το ηλεκτρονικό κατάστημα της «GreenLeaf». Το κόστος αποστολής της επιστροφής των προϊόντων επιβαρύνει τον αγοραστή.


Σε περίπτωση που δεν επιστραφούν εντός 14ημερών τότε η «GreenLeaf»,   δύναται να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή και την αντικατάσταση.

Στην περίπτωση επιστροφής φυτών: Το χρονικό περιθώριο επιστροφής φυτών είναι (4) ημερολογιακές ημέρες. Tα φυτά (λόγω ευπάθειας) θα πρέπει να παραληφθούν από εμάς στην ίδια κατάσταση που ήταν όταν τα παραλάβατε, ώστε να προχωρήσουμε στην επιστροφή της αξίας τους. Φυτά που θα έχουν τυχόν φθορές λόγω της μεταφοράς με την κούριερ ή λόγω  καθυστέρηση της παράδοσης από την κούριερ σε εμάς που μπορεί να οδηγήσει σε ξήρανση τους, δεν αποζημιώνονται.

Για φυτά (λόγω ευπάθειας), σε περίπτωση αποτυχημένης παράδοσης της αποστολής, με υπαιτιότητα του παραλήπτη (π.χ. απουσία του κατά την παράδοση) ή υπαιτιότητα της Acs ή Elta Courier, δε φέρουμε καμία ευθύνη για την κατάσταση των φυτών κατά τις επόμενες προσπάθειες παράδοσης ή μετά από πολυήμερη παραμονή του δέματος σε κατάστημα της Acs ή Elta Courier  και σε καμία περίπτωση δεν αναλαμβάνουμε την αποζημίωση τους.

Ο παραλήπτης είναι υπεύθυνος να μεριμνήσει για την άμεση παραλαβή του δέματος από το κατάστημα της Acs ή Elta Courier.

Σε περίπτωση που η αποστολή της παραγγελίας πραγματοποιηθεί και γίνει άρνηση παραλαβής για οποιοδήποτε λόγο, η 'Greenleaf' δεν φέρει καμία ευθύνη και σε καμία περίπτωση δεν αναλαμβάνει την αποζημίωση της.