Συχνές ερωτήσεις
Αγορές προϊόντων
Κάθε πότε προστίθονται νέα προϊόντα στο κατάστημά σας?
Ενδιαφέρομαι για ένα προϊόν αλλά δεν το βρίσκω στο κατάστημά σας.
Εάν ένα προϊόν που έχω παραγγείλει τελικά δεν υπάρχει τι πρέπει να κάνω;
Με την αποστολή της παραγγελίας μου δεν μου ήρθε επιβεβαίωση στο mail μου. Τι πρέπει να κάνω;
Σε αυτή την περίπτωση ελέγξετε ότι έχετε δώσει σωστά το e-mail σας και ότι ακολουθήσατε σωστά όλα τα βήματα που απαιτούνται για την αποστολή της παραγγελίας σας. Για βοήθεια επικοινωνήστε μαζί μας στο 27210-97671 ή στο email: info@green-leaf.gr
Αποστολές προϊόντων
Με ποιό τρόπο θα παραλάβω την παραγγελία μου;
Η αποστολή των προϊόντων στις περισσότερες περιπτώσεις γίνεται με Courier. Ο συγκεκριμένος τρόπος αποστολής αφορά προϊόντα μικρού όγκου και βάρους, τα οποία μπορούν να αποσταλούν μέσω courier. Σε περίπτωση προϊόντων με μεγάλο όγκο, η αποστολή γίνεται με πρακτορείο μεταφορών.
Τι γίνεται όταν έχω αγοράσει φυτά;
Φυτά μικρού μεγέθους (όπως παχύφυτα, κάκτοι κ.λπ.) αποστέλλονται με Acs ή Elta Courier σε κλειστή συσκευασία και αφού έχουν προστατευθεί με τα κατάλληλα υλικά. Στο 99% των περιπτώσεων τα φυτά φτάνουν σε εσάς σε άριστη κατάσταση.
Τα ογκώδη φυτά που δεν μπορούν να αποσταλούν με κούριερ, τοποθετούνται σε ανοικτή συσκευασία και η αποστολή γίνεται με πρακτορείο μεταφορών και παραλαβή από το πρακτορείο της περιοχής σας. Με αυτό τον τρόπο εξασφαλίζουμε ότι τα φυτά θα φθάσουν σε εσάς σε άριστη κατάσταση και χωρίς να καταπονηθούν.
Σε κάθε περίπτωση θα εξετάσουμε προσεκτικά την παραγγελία σας και θα επιλέξουμε τον καλύτερο δυνατό τρόπο αποστολής.
Μπορώ να ακυρώσω μια παραγγελία μου;
Επεξεργαζόμαστε άμεσα τις παραγγελίες σας και τις περισσότερες φορές η αποστολή γίνεται την ίδια ή την επόμενη ημέρα από τη λήψη της παραγγελίας. Σε περίπτωση που αλλάξατε γνώμη και θέλετε να ακυρώσετε την παραγγελία σας, θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας το ταχύτερο δυνατόν στο τηλέφωνο 27210-97671, ή στο email info@green-leaf.gr
Σε πόσες ημέρες θα παραλάβω την παραγγελία μου;
Ο χρόνος προετοιμασίας και αποστολής με Acs ή Elta Courier είναι 1-3 εργάσιμες ημέρες από την επιβεβαίωση της παραγγελίας. Χειριζόμαστε την κάθε παραγγελία με πολύ προσοχή και προσεκτικό αμπαλάρισμα των φυτών, ώστε να φτάσουν σε άριστη κατάσταση, κάτι που απαιτεί περισσότερο χρόνο από παραγγελίες που δεν περιέχουν φυτά. Ευχαριστούμε για την υπομονή σας!
Ο χρόνος αποστολής με πρακτορείο είναι 1-2 εργάσιμες ημέρες.
Σε περίπτωση αγοράς προϊόντων που δεν είναι άμεσα διαθέσιμα, ο χρόνος παράδοσης είναι 5-10 εργάσιμες ημέρες.
Πόσα είναι τα έξοδα αποστολής;
1. Αποστολή με Courier
Η αποστολή με Courier έχει χρέωση ανάλογα με το συνολικό βάρος των προϊόντων της παραγγελίας, με ελάχιστη χρέωση 4€ για βάρος έως 2kg.
Σε περίπτωση πληρωμής με αντικαταβολή, υπάρχει χρέωση 3.00€.
Ο χρόνος προετοιμασίας και αποστολής με Courier είναι 1-3 εργάσιμες ημέρες από την επιβεβαίωση της παραγγελίας. Χειριζόμαστε την κάθε παραγγελία με πολύ προσοχή και προσεκτικό αμπαλάρισμα των φυτών, ώστε να φτάσουν σε άριστη κατάσταση, κάτι που απαιτεί περισσότερο χρόνο από παραγγελίες που δεν περιέχουν φυτά.
Μερικές περιοχές της Ελλάδος θεωρούνται δυσπρόσιτες περιοχές (ΔΠ) και επιβαρύνονται με αυξημένο κόστος αποστολής. Σε αυτές τις περιπτώσεις η παραγγελία παραλαμβάνεται από τον πελάτη από το κοντινότερο κατάστημα της Courier της περιοχή του. Για να δείτε αν η περιοχή σας θεωρείται δυσπρόσιτη πατήστε εδώ: https://www.acscourier.net/el/search-location
2. Αποστολή με πρακτορείο μεταφορών
Ογκώδη ή ευαίσθητα προϊόντα ή φυτά μεγάλου μεγέθους που δεν μπορούν να αποσταλούν με Courier, αποστέλλονται μόνο με πρακτορείο μεταφορών και παραλαβή από τον πελάτη από το πρακτορείο της πόλης του.
Ο χρόνος προετοιμασίας και αποστολής με πρακτορείο είναι 1-2 εργάσιμες ημέρες.
Σε αυτή την περίπτωση η πληρωμή γίνεται με τραπεζική κατάθεση ή με χρεωστική/πιστωτική κάρτα μέσω Viva Payments ή PayPal. Δεν είναι δυνατή η πληρωμή με αντικαταβολή.
Η αποστολή μέχρι το πρακτορείο της Αθήνας είναι δωρεάν και απαιτεί ελάχιστη παραγγελία 20 ευρώ. Ο πελάτης επιβαρύνετε με τα έξοδα αποστολής από το πρακτορείο της Αθήνας μέχρι το πρακτορείο της πόλης του. Το κόστος εξαρτάται από τον προορισμό και τον όγκο της παραγγελίας. Ενδεικτικό κόστος για τις περισσότερες περιοχές της Ελλάδας: 3-7 ευρώ.
Στις περισσότερες πόλεις υπάρχει η δυνατότητα και κατ'οίκον παράδοσης με έξτρα χρέωση που καθορίζει το πρακτορείο της εκάστοτε πόλης.
Η αποστολή φυτών με πρακτορείο μεταφορών αποτελεί μία από τις πιο ασφαλής μεθόδους αποστολής, καθώς τα φυτά ταξιδεύουν συσκευασμένα σε ανοικτή συσκευασία (κουτί) και φτάνουν στο πρακτορείο της εκάστοτε πόλης στην ίδια ακριβώς κατάσταση που βρίσκονταν πριν αποσταλούν.
Απαραίτητη προϋπόθεση για αποστολή κάθε παραγγελίας είναι ο πελάτης να έχει καταχωρήσει κατά την παραγγελία του ένα ελληνικό νούμερο κινητής τηλεφωνίας. Σε περίπτωση που αυτό δεν έχει γίνει, η 'Greenleaf' δε φέρει καμία ευθύνη για καθυστέρηση ή αποτυχία στην παράδοση της παραγγελίας.
Η Greenleeaf μπορεί να αλλάξει την επιλογή του τρόπου αποστολής, αν αυτό κριθεί απαραίτητο, ζημιογόνο, ασύμφορο ή επικίνδυνο για την ασφάλεια και τη σωστή και έγκαιρη παράδοση των προϊόντων στον πελάτη.
Αποστολή σε Κύπρο
Η αποστολή γίνεται με Elta Courier Express και η χρέωση υπολογίζεται με βάση το βάρος των προϊόντων της παραγγελίας.
Όλες οι αποστολές για Κύπρο παραδίδονται (εκτός απροόπτου) σε 2-4 εργάσιμες ημέρες.
Σε περίπτωση αγοράς έτοιμου χλοοτάπητα, το κόστος αποστολής εξαρτάται από την ποσότητα (m2) και την πόλη παράδοσης. Σε αυτή την περίπτωση επικοινωνήστε μαζί μας για περισσότερες λεπτομέρειες.
Σε ποιές περιοχές κάνετε αποστολές προϊόντων?
Οι αποστολές γίνονται σε όλη την Ελλάδα και Κύπρο.
Σε ποιές περιπτώσεις μπορεί να καθυστερήσει η παραλαβή της παραγγελίας μου;
Αν για λόγους ανωτέρας βίας (π.χ. κακές καιρικές συνθήκες, απεργίες κλπ) δεν είναι δυνατό να σας παραδώσουμε τα προϊόντα εντός του προκαθορισμένου χρόνου θα σας ενημερώσουμε μέσω e-mail, προκειμένου να μας δηλώσετε αν επιθυμείτε, υπo αυτές τις συνθήκες, την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας.
Πληρωμές προϊόντων
Με ποιούς τρόπους μπορώ να πληρώσω την παραγγελία μου;
Η πληρωμή μπορεί να γίνει με τους εξής τρόπους:
- Με PayPal αν έχετε ήδη λογαριασμό στη PayPal ή αν δημιουργήσετε ένα λογαριασμό στην υπηρεσία αυτή.
- Με χρήση πιστωτικής κάρτας, επιλέγοντας πληρωμή με PayPal και στο παράθυρο πληρωμής αφού επιλέξετε: "Pay with Debit or Credit card". Η διαδικασία πληρωμής μέσω PayPal είναι πλήρως αυτοματοποιημένη και συνήθως ολοκληρώνεται εντός λίγων λεπτών. Κατά τη διάρκεια αυτής της διαδικασίας καμιά προσωπική πληροφορία (συμπεριλαμβανομένου του αριθμού πιστωτικής κάρτας) δεν αποθηκεύεται στο Ηλεκτρονικό μας Κατάστημα.
- Με χρήση πιστωτικής κάρτας, επιλέγοντας πληρωμή με Viva Wallet. Η διαδικασία πληρωμής μέσω Viva Wallet είναι πλήρως αυτοματοποιημένη και συνήθως ολοκληρώνεται εντός λίγων λεπτών. Κατά τη διάρκεια αυτής της διαδικασίας καμιά προσωπική πληροφορία (συμπεριλαμβανομένου του αριθμού πιστωτικής κάρτας) δεν αποθηκεύεται στο Ηλεκτρονικό μας Κατάστημα.
- Με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό. Στον τρόπο πληρωμής επιλέξετε "Τραπεζική κατάθεση". Προεξοφλήστε την παραγγελία σας σε ένα από τους ακόλουθους λογαριασμούς των Τραπεζών που συνεργαζόμαστε :
EUROBANK EFG IBAN: GR1702602180000840100613050
ALPHA BANK IBAN: GR6901405000500002101393428
Δικαιούχος: Πετρόπουλος Δημήτριος
Παραγγελίες για τις οποίες δεν έχει γίνει επιβεβαίωση πληρωμής εντός 3 εργασίμων ημερών, ακυρώνονται
αυτόματα.
- Με αντικαταβολή. Επιλέξτε στον τρόπο αποστολής, πληρωμή με αντικαταβολή. Η υπηρεσία έχει έχτρα χρέωση 3,00€. Η αντικαταβολή γίνεται μόνο με μετρητά στον χώρο που έχει υποδείξει ο πελάτης και ισχύει για ποσά έως 500€. Για παραγγελίες άνω των 200€ ενδέχεται να ζητηθεί προκαταβολή το 30% της συνολικής αξίας της παραγγελίας, ιδιαίτερα αν πρόκειται για προϊόντα που απαιτούν παραγγελία από προμηθευτή. Για όλες τις παραγγελίες με αντικαταβολή ακολουθεί συνήθως τηλεφωνική επιβεβαίωση.
- Με παραλαβή των προϊόντων από το κατάστημά μας (Ηρώων Πολυτεχνείου, 24131, Καλαμάτα). Οι παραλαβές από το κατάστημα θα πραγματοποιούνται τις ώρες και τις ημέρες που λειτουργεί η επιχείρηση. Οι παραλαβές θα μπορούν να πραγματοποιούνται την επόμενη εργάσιμη μέρα από την ημέρα της παραγγελίας. Σε αυτή τη περίπτωση δεν χρεώνεστε έξοδα αποστολής και αντικαταβολής.
Είναι ασφαλείς οι συναλλαγές μου;
Οι συναλλαγές σας είναι απόλυτα ασφαλείς. Η μετάδοση των στοιχείων της Πιστωτικής σας Κάρτας γίνεται με κρυπτογράφηση μέσω ασφαλούς σύνδεσης (SSL connection). Η χρήση του πρωτοκόλλου ασφαλείας SSL (Secure Socket Layers), του πιο προηγμένου πρωτοκόλλου ασφαλείας ηλεκτρονικών συναλλαγών στο Internet, είναι η εγγύηση που ζητάτε. Τα προσωπικά στοιχεία του λογαριασμού σας στην ιστοσελίδα μας είναι απόλυτα ασφαλή και κρυπτογραφημένα.
Επιστροφές Προϊόντων
Μπορώ να επιστρέψω προϊόντα που αγόρασα?
Κάνουμε ό,τι είναι δυνατόν ώστε να σας στείλουμε προϊόντα άριστης ποιότητας. Σε περίπτωση όμως που δεν μείνετε ικανοποιημένοι, έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε, αζημίως και χωρίς να υποχρεούστε να μας ανακοινώσετε το λόγο για τον οποίο επιθυμείτε την επιστροφή των προϊόντων, εντός προθεσμίας 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβετε τα προϊόντα. Στην περίπτωση αυτή σας επιβαρύνει μόνο το άμεσο κόστος μεταφοράς της επιστροφής των προϊόντων. Για επιστροφή ζωντανών φυτών, το χρονικό περιθώριο επιστροφής είναι (4) ημερολογιακές ημέρες.
Σε περίπτωση που θέλετε να μας επιστρέψετε τα προϊόντα, θα πρέπει να μας ενημερώσετε μέσω e-mail στο info@green-leaf.gr. Η διεύθυνση στην οποία πρέπει να σταλούν τα προϊόντα προς επιστροφή είναι:
Greenleaf Garden Center
Ηρώων Πολυτεχνείου
24100 Καλαμάτα
27210-97671
Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων και αναλόγως αφενός με τον τρόπο που επιλέξατε να πληρώσετε την παραγγελία σας και αφετέρου τον τρόπο που θα πραγματοποιηθεί η επιστροφή τους, η επιστροφή των χρημάτων σας θα ολοκληρωθεί εντός 5 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβουμε τα προϊόντα. Το προϊόν προς επιστροφή ή αντικατάσταση θα πρέπει να συνοδεύεται απαραίτητα από το παραστατικό αγοράς του προϊόντος και θα πρέπει να βρίσκεται στην κατάσταση που παραλήφθηκε, πλήρες και χωρίς φθορές και η συσκευασία του να είναι άρτια και σε κατάσταση που μπορεί να μεταπωληθεί. Εάν το προϊόν που πρόκειται να επιστραφεί δεν πληροί τις παραπάνω προύποθέσεις, δεν θα είναι δυνατή η επιστροφή του.
Στην περίπτωση επιστροφής φυτών: Το χρονικό περιθώριο επιστροφής φυτών είναι (4) ημερολογιακές ημέρες. Tα φυτά (λόγω ευπάθειας) θα πρέπει να παραληφθούν από εμάς στην ίδια κατάσταση που ήταν όταν τα παραλάβατε, ώστε να προχωρήσουμε στην επιστροφή της αξίας τους. Φυτά που θα έχουν τυχόν φθορές λόγω της μεταφοράς με την κούριερ ή λόγω καθυστέρηση της παράδοσης από την κούριερ σε εμάς που μπορεί να οδηγήσει σε ξήρανση τους, δεν αποζημιώνονται.
Για φυτά (λόγω ευπάθειας), σε περίπτωση αποτυχημένης παράδοσης της αποστολής, με υπαιτιότητα του παραλήπτη (π.χ. απουσία του κατά την παράδοση) ή υπαιτιότητα της κούριερ, δε φέρουμε καμία ευθύνη για την κατάσταση των φυτών κατά τις επόμενες προσπάθειες παράδοσης ή μετά από πολυήμερη παραμονή του δέματος σε κατάστημα της κούριερ και σε καμία περίπτωση δεν αναλαμβάνουμε την αποζημίωση τους.
Ο παραλήπτης είναι υπεύθυνος να μεριμνήσει για την άμεση παραλαβή του δέματος από το κατάστημα της κούριερ.
Σε περίπτωση που η αποστολή της παραγγελίας πραγματοποιηθεί και γίνει άρνηση παραλαβής για οποιοδήποτε λόγο, η 'Greenleaf' δεν φέρει καμία ευθύνη και σε καμία περίπτωση δεν αναλαμβάνει την αποζημίωση της.
Διάφορα
Όροι Χρήσης
Για τους όρους χρήσης του καταστήματος πατήστε εδώ: https://green-leaf.gr/pages/terms-of-use